Bloggintresserade

måndag 30 mars 2009

Magsjuk ?

 


Ja de vet jag inte än. Men det lär jag kanske snart märka av.


Det är ju så med fibromyalgin att man kan vänta sig att vad som helst dyker upp.


Jag somnade faktiskt lite tidigare inatt, men sov inte så hårt. Jag flög ur sängen vid 6 tiden o mådde så illa, men inget hände mer än att jag fick ont i skallen, frös, kände mig febrig, o det kändes som virvelvinden i magen på mig.


Men som sagt de kan oxo vara fibron.


Nickis o Lena, jag såg era mail , svarar på dom sen jag måste lägga mig lite till.


Sen har jag skrivit en hälsning till er alla inne hos ÅSA från henne.


Det va ganska skönt väder ute, det blåste lite men det spelar kvitta =)


Ha en bra dag.


Puss I Pannan, ja de får bli en slängkyss =)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar