Bloggintresserade

lördag 7 mars 2009

LINDA ROSINGS BLOGG

 


ÄNTLIGEN har dom fattat att dom SKA plocka bort så man inte kan kommentera på Lindas blogg. Visst man måste alltid stå för den man är för de kan ingen annan göra åt en.


Det hon gör med sitt liv har hon inte fattat att det påverkar hennes barn. Dom far illa.


Hon lägger ut sig, ställer till de för sig själv ändå säger hon att hon har blivit en bättre människa.


NÄ de tycker inte jag att hon har. MEN det är upp till henne att leva som hon vill.


När hon skriver om det i sin blogg så bjuder hon in så att det blir en dålig stämmning. Folk retar sig på vad andra människor gör ( vilket jag tycker är fel )i vissa sammanhang kan även jag tycka till o det är när man som Linda är en offentlig person har barn.


Svenska folket har även skrivit elaka saker om barnen o det är hemskt. Så gör man bara inte.


O det som har förvånat mig mest är att Linda inte har reagerat alls på detta utan tillåter att det är fri mobbing på hennes barn.


På ren svenska är det för jävligt.


Nu är det blandade känslor om att dom stängde ner för kommentarer, många är förbannade o många är glada för barnens skull.


Jag är glad för barnens skull såklart...


Ja jag hoppas inte att dom sätter på den funktionen igen o är det så dom gör de så borde de finnas ett filter som blockerar vissa ord eller ip-nummer.


Nog om detta.


Puss I Pannan

10 kommentarer:

  1. Så tråkigt att folk inte kan uppföra sig normalt, och väldigt lågt när dom ger sig på barnen, sinnessjukt rent ut sagt. Jag är inget fan av Rosing så jag läser inte heller henneds blogg, men det är synd att hon inte begriper bättre än att skydda sina barn, jag tror ärligt talat att hon lider av en uppmärksamhetsstörning. Men en del gillar henne och det ena överväger väl det andra, men folk borde ha bättre saker för sig än att vara nedlåtande mot henne på hennes blogg, suck. Hur lägger man ut sig??? Menar du när man har foto på sig själv eller vad? Livet är väl ett spel, där vinnaren drar det högsta kortet, eller så kan man säga att lagt kort ligger... Svamligt, jag vet, men det är lördagsmorgon och tidigt, då får man svamla. Kram på dig och ha en fortsatt underbar helg.

    SvaraRadera
  2. Det är väl en förälders ansvar, inte en censurgäng som ska bestämma vad som skall släppas. Vissa människor lever ju höga livet(!) på att allt på mils avstånd skrivs om allt hon äter och skiter. Inget är heligt i dom kretsarna. Kan dom inte ta kritik så är det bättre att hålla käften. men det gör dom inte..Hyran skall betalas. Av andra...

    HK.

    SvaraRadera
  3. i allt du skriver. Man vill ju skydda sina barn och inte hänga ut dom för andras förrtryck...kram.. have a nice day...

    SvaraRadera
  4. enl. JP har en viss Anneli G fått......... Här får du en bamsekram från mig !

    SvaraRadera
  5. Så tragiskt!
    Jag spyr över alla löpsedlar som vräker ut nyheter om henne,vem bryr sig? Inte jag iaf... Hon är en människa som alla, varken mer eller mindre. Och hennes barn sen?!!! Stackare, få höra/läsa detta dagligen!!! Nä, inget liv som man vill byta mot...

    SvaraRadera
  6. Ja visst lider hon av uppmärksamhetsstörning. Men jag menar människan är 35 år o borde veta bättre. Jag säger inget om henne som person för hon får stå för det hon säger o gör. Men när hon inte begriper att barnen blir lidande för hennes skull är det hemskt. Jag tycker inte om henne o jag tror att hon inte bryr sig så hemskt mycke om de, men jag brukar läsa hennes blogg o kommentarerna o jag har själv skrivit där inne några gånger. Att hon lägger ut sig va kanske inte rätt uttryckt. Jag menar att hon har sex i teven , hon lägger ut bilder på sig själv när hon sitter på en snuskig toa o det är hennes kompis Bob som är med henne där inne o fotar henne. Detta va bara ett par saker av allt de hon har gjort. Det är inte trevligt som barn att se sin mamma sitta halvnaken på en toa o vresa med benen. Blääääh. Visst de är hennes beslut , hennes liv. MEN hon tänker inte på sina barn. Livet är ett spel oh ja, men bara om det inte drabbar andra. Jag spelar gärna, men inte på min son, barnbarn o syskonbarns bekostnad.. Svamla på du här är det inte morgon utan eftermiddag o jag har knappt vaknat =) Ha en härlig dag kram kram

    SvaraRadera
  7. Visst du har helt rätt. Det ÄR en förälders ansvar. Men när föräldrarna inte förstår att dom skadar sina barn genom att vara mediakåta så hoppas jag verkligen att andra hoppar in o sätter stopp för sånt här. O det är ju som du skriver att kan man inte ta kritiken så ska man oxo hålla käften. MEN alla människor är inte så smarta. Jag vet att alla skiter t.o.m kungen o det är helt ok att skriva o lägga ut bilder på sig själv om man tycker om de. Men jag står fast vid att är det så att barnen drabbas så ska kanal 5 hoppa in o slå näven i bordet o säga något funkar inte de, ja då får dom stänga kommentarerna för barnens skull. Dottern fick stänga ner sin blogg för dom gick in o skrev elaka saker om sin mamma ,, det är inte rätt. O det är inte heller rätt av Linda att utsätta dom för de, även att hyran ska betalas. ( av sig själv ) HK

    SvaraRadera
  8. Nä,, jag skulle aldrig göra något som gör min familj illa. Visst kan jag skriva om vissa saker som inte familjen gillar. Men det är väl mest att jag kanske "daltar" med sonen o tjatar om barnbarn o svärdotter osv. Att jag är stolt stoltare stoltast =) Ha en underbar dag kram kram.

    SvaraRadera
  9. Eh nu hänger jag inte me alls ... Jag har inte JP. Men det måste ju vara någon annan eller ? Hahaha vad är det som händer. Goa Lotten , JP o go kai som tänder ljus o en bamsekram från dig. Kan de bli bättre =) Skickar bamsekramar tillbaka, ha en trevlig dag kram kram

    SvaraRadera
  10. Nä du jag skulle aldrig byta bort mitt liv om jag fick hennes. Som sagt, Linda som person om sig själv bryr jag mig inte. Men det är barnen som gör att jag blir både arg o frustrerad. Det är bara att hoppas att hon växer till sig o förstår vad hon utsätter barnen för. Ha en bra dag kram kram

    SvaraRadera