Bloggintresserade

torsdag 26 mars 2009

35% va sjuka från början

 


Nu har jag fått tag på kompis " S " o det va så roligt att prata med henne. Hon lät så pigg o glad.


Hon berättade att transplantationen har gått bra. Nu vet jag inte om jag säger rätt, men jag hoppas de.


Från början va 35 % av stamcellerna sjuka. Så förra veckan så fick hon reda på att det hade gått bra o nu är det under 1 % som är sjuka måste de bli va . Men sen vet jag inte mycket mer.


Jag blev så glad så jag höll på att skriva rakt ut, men jag hann tänka på hennes hörsel. Jag kan ju inte bete mig hur som helst heller =)


Vi ska försöka träffas nästa vecka, men då måste jag vara säker på att det är allergi som spökar för mig så de inte är nån förkylning.


Nä nu väntar Inkan på mig , hon ska klå mig i Betapet men det gör inget...


 


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar