Bloggintresserade

onsdag 11 mars 2009

BÖGFOBI

 


Då har jag suttit o knåpat med en bild. Det är inte lätt alla gånger.. Bilderna som är bäst att jobba med är dom stora för då kan jag minska dom när jag har fixat o trixat lite.


Kollade innan på Rosing, ja där hon ska träffa en man.


MAN !!! Haaaaaa ....... Dom är inte kloka nån av dom. Jag fattar inte va dom tänker med ?


Den ena killen påminner om Fadde o honom har hon redan haft. Han är ju dryg Jofre, tror att han är nåt.


Ja sen har vi han som inte gör annat än sover o smyger ut o super, sen orkar han inte gå upp dan efter. Dom skulle köpt presenter till henne idag o den som höll tiden o köpte den bästa skulle ju vinna.


Stollen som sover hela tiden köpte ingen present, nää då, han köpte en pizza till sig själv o den smakade inte ens gott. VAAA !!!


O den stollen fick vara kvar.


En annan är så tyst så han har inte vågat ta för sig alls. Han fick åka hem, vilket jag tyckte va helt fel.


Slö röven skulle åkt hem tycker jag. Sen är de skåningen, ja jisses han blev så full när dom va på en gaybar så de va äckligt. Ja visst ja, han som fick åka hem hade bögfobi, o de passar sig inte i Lindas sällskap o de förstår man ju.


Sen har vi lilla lilla söta killen som är 19 år.. Alltså 4 år äldre än Lindas dotter. Vad har han att komma med ?


Han fick kyssa Linda ikväll o de äcklade mig faktiskt. Jag skulle aldrig kunna kyssa någon som va så ung. Fast man ska aldrig säga aldrig =)


Nää skämt.


Fast han är så ung så är han den som är mer som en gentleman. Han kan ta Lindas väskor osv. Han ger ju gärnet. Men sen kan man undra vad han är ute efter ?


Han kanske bara vill ha något som alla andra vill ha o de kan han ju få på detta sättet. Det skulle han aldrig ha fått chansen till annars.


Ja jag vet inte vad killarna heter eller hur många dom är kvar, men ingen där är seriös. Jag tycker faktiskt synd om Linda. Jo för en gångs skull gör jag de.


Dom är ju bara ute efter två saker.. Henne o dom fria resorna / resturang besöken. Fult gjort killar...


Nu är de natta o jag ska sova. Ja de hoppas jag att jag kan.


Är fortfarande orolig i kroppen. Måste få mina pengar snart annars vet jag inte vad jag gör ?


Dröm sött på er.


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig sett programmet förräns igår, och såg de sista fem minuterna. Jag vet inte vad jag ska säga, de killarna jag såg tycker jag synd om, sen vad gäller fröken Rosing så...ärligt så tror jag inte på sådana program men det faller väl alltid någon i smaken antar jag. Snö idag igen, inte kul alls, jag vill ha våååååår. Ha det gott, och jag såg stolen, den såg skön ut, kram

    SvaraRadera