Bloggintresserade

torsdag 12 mars 2009

SUCK

 


Såg kommentarerna men kunde inte svara där så jag försöker här istället.


Nähää nu kommer jag inte in så jag kan se dom längre o jag kommer inte ihåg vad det stod.


Men jag sover inte, kan inte sova. De är för många tankar hit o dit.


Mycket tjat om allt o inget.


Ögon som ser, o någon som inte kan glädjas åt de lilla man själv får vara glad för.


Därför stängde jag ner bloggen för kvällen o gör så igen.


Hoppas ni sover gott.


Puss I Pannan

4 kommentarer:

  1. Har du provat att lägga kudden över hvudet, krypa i fosterställning och uprpepa "Inget, inget, inget" samtidigt som du tänker att du ligger på en luftpadrass på havet och allting bara är blått, blått, blått och lagom varmt och du hör ett sorla av röster från stranden och ett och annat måsskrik som du inte bryr dig om.

    SvaraRadera
  2. Kramar om. Gnugg i pannan. Gäddan

    SvaraRadera
  3. Hahaha tänk när jag läste första meningen så trodde jag att de va du som hade skrivit... Jag tror att jag ska testa det du säger. Inta fosterställning o göra resten. De är bara ett krux,, jag blir åksjuk på dom blankaste haven, ja de finns ju piller till de oxo =) Tack för gott råd o ha en bra dag. kram

    SvaraRadera
  4. Så gott de är med kramar,,, kramar tillbaka o gnuggis....

    SvaraRadera