Bloggintresserade

tisdag 10 mars 2009

Svärmor NO 1

 


Sitter fortfarande o kollar lite på wipe out. Dom är inte kloka. Hade jag inte haft den värken jag har så hade jag velat tävla där oxo. Gud va kul.


Ska se om man kan se Rosings program sen, eller de kanske inte är idag. Jag vet inte.


Jag pratade med min gamla svärmor innan, ja Marcus farmor. Jag ringde upp henne för att säga,, ehh nä de tar vi inte nu nä.


Dom mådde bra i alla fall. Jag skulle bara fråga om dom hade internet, men de hade dom inte. Vi pratade o skrattade en stund.


Det är så tråkigt att vi inte har kunnat ha den kontakten hela tiden under åren som gått.


Men man kan inte få allt. Men det får fixa sig ändå. Jag får väl framkalla lite bilder åt dom på mitt lilla hjärta.


Det blir inget på fredag med Liam. Han ska vara hos mormor o morfar. Dom har inte haft honom lika ofta som jag har. Jag vill ju oxo ha honom o det har jag ju fått ha ,, ofta så de förstår jag.


Nä nu ska jag kolla klart sen blir de nog sängen. Har fortfarande ont i magen. Fast inte lika illa som inatt.


Btw - så många svärmödrar har jag inte haft bara för jag skrev NO 1 =)


Puss I Pannan 


 

1 kommentar:

  1. det ser jag. fammoo.....Trevlig dag tillönskas dig! Kram Gäddis

    SvaraRadera