Bloggintresserade

söndag 29 mars 2009

EARTH HOUR hos mig

Ja jag stängde ner datorn, släckte alla lampor o tände ljus. Det va mysigt.


Men jag hade en teve på för jag ville se Robinson. Jag trodde att han Christian hängde löst. Att han verkligen vågar gå ut så hårt på en gång..


Men jag säger bara de fy fasen vilken hemsk dialekt han har..


Jag hoppas verkligen inte att jag låter som honom. Då börjar jag gråta...


Fasen jag frågade Inkan nu i telefonen o hon säger att jag låter så.


Gråter en skvätt nu.


 



Måste ju ta kort utanför mina fönster. Det är inte lätt att få bra bilder utan blixt


 



Här någonstans i huset bor jag =)


 



Oh så här såg de ut inne med candle light  =)


 


Earth Hour

5 kommentarer:

  1. Ja det var inga lampor hos mej heller
    Bara en massa ljus
    men hos grannen lyste det mer än vanligt
    Pöss

    SvaraRadera
  2. Lena i Los Angeles29 mars 2009 kl. 00:58

    Vad fint du har det! Mysigt med alla ljusen. Nu ska jag gå ut en runda med Smulisen. Hörs sen. Kram!

    SvaraRadera
  3. De va riktigt mysigt att släcka ner, fast jag fuskade ju lite med teven.. O de va ganska många som hade släkt i dom andra husen, men i detta så va de flera som hade tänt. Tack för matcherna din sabotör hahahaha... Men du ska få , vänta du bara. Dröm sött så hörs vi... Allt kommer att gå bra. Kram kram o pussen

    SvaraRadera
  4. Tack vännen. Ja de är mysigt med ljus, jag brukar inte tända några. Men ikväll va de lite skojsigt. Ha en trevlig promenad med Smulan, pussa henne från mig.. Kram kram o pussen

    SvaraRadera
  5. det är dimma här farmor @nneli! jopp! Kraam o sov gott o vi hörs igeeen,hi! Glöm inte klockan bara, jag som ska jobba i morgon.suck!

    SvaraRadera