Bloggintresserade

söndag 8 mars 2009

Jo men - Ja men - Amen =)










Jag har inte skrivit nåt om melodifestivalen. Jag tittar inte på dom här

uttagningarna mer. Jag väntar tills the big one kommer istället.

Jo jag såg dom två sista, det stod mellan Ugglas o Finnen, jag kommer inte

ihåg vad han heter. Men det va ju han som har varit

med i haaaaa, ja de va just de.. Bert Karlssons program, sång bla något ?

Han är duktig o sjunger väldigt bra. Jag tyckte ju att han

va bättre än Ugglas.

Men jag lyssnade på texten den här gången o den är bra.

Jag har väldigt svårt att koncentrera mig när jag ser henne för

det kryper i hela kroppen på mig så därför hör jag inget =)

 

Som jag har grunnat på detta med JP = Jönköpings Posten o

vem som har skickat in där...

Mims ?

Vem är detta ?

Är det du Elof ?

Jag kommer ju inte kunna sova =)

Jo det tror jag för ni har varit knasigt goa idag.

Ja nää jag skulle svara på lite mail , men jag tror att jag ska försöka sova lite.

Om jag inte kan sova så sätter jag mig här igen.

Annars kommer svar senare idag, ja de är ju söndag idag..

Dröm sött

Puss I Pannan

          








            

3 kommentarer:

  1. Lena i Los Angeles8 mars 2009 kl. 03:48

    Har ingen aning om vem "Mims" är, men det är du helt klart värd! Nu har mannen somnat här brevid i soffan och mina ögon åker snart igen de med... bäst att gå ut m vovve nu så jag kan krypa till kojs sen.... Natti natti!

    SvaraRadera
  2. Kika in bums till mig, så får du se!!!! Kramkram Gäddan!

    SvaraRadera
  3. håller med om festivalen kommer inte heller o titta längre nu för man har ju hört alla låtar nu o allrahelst när man läste om vilka som gick vidare de va bara en som var värd att gå vidare ju....jag fick massage av lilla barnbarnet istället o så gjorde vi tårtor på en sida på spela .nu...faktist riktigt kul o föressten grattis till rosen ...de e skönt me uppskattning för allt fint du gör här på nätet ....kram hörs varför blir de röda streck under vissa ord?........

    SvaraRadera