Bloggintresserade

lördag 28 mars 2009

GÄST BLOGGARE LENA ALDERÖ

 


Tack Lena min vän för att du ville bli min första gästbloggare.


O vad roligt att du ville tala om nyheten om eran flytt. De va jätteroligt...


Det är så roligt att följa dig o Thomas. Ni är såna goa människor.


Jag hoppas att du vill gästblogga någon mer gång.


Nu hann jag visst inte mycker mer för nu börjar Robinson o det ska jag titta på. 


En av killarna som är med, jag har för mig att han heter Christian har varit Marcus chef. Så de är lite roligt att se vad han är för typ av person..


Hoppas att det är många med mig som släcker ner en timme snart.


Nu stängs min dator ner...


 


LENAS GÄSTBLOGGS INLÄGG


 


Puss I Pannan


 

OBS,,,,,,,,,, om det är någon mer som är intresserad av att gästblogga så skicka din mailadress till mig som ett PM = meddelande.

2 kommentarer:

  1. Jag skriver olovandes, hihi, bredvid stearinljuset, nä, jag skriver på batteriet. Mailar dig sen. Kramgäddan

    SvaraRadera
  2. inte bra, de blir lite smäll på fingsarna =) Du jag hade ju teven på, men de va oxo bara den sen va de ljusen som fladdrade här.. Nää de va inget annat som fladdrade =) Mail ? Vart då ? Jahaa jag har inte kollat här inne. Ska genast göra de.. kram kram

    SvaraRadera