Bloggintresserade

måndag 9 mars 2009

En snabbis

Jag hann knappt logga in på msn när Tilda ropade på mig. Jag blir så glad i hennes närvaro. Ska kolla på teven igen kommer in lite senare.


Puss I Pannan


 



Tilda säger:hej


Tilda har precis skickat dig en vibb.


LIAMS FARMOR säger: hej


Tilda säger: vad gör du


LIAMS FARMOR säger: jag satte mig precis vid datorn, vad gör du


Tilda har precis skickat dig en vibb.


Tilda säger: jag gör inte så myket


Tilda säger: oj


Tilda säger: hihihi


LIAMS FARMOR säger: hahaha tokunge


Tilda säger: hur mår du idag???  (här frågar lilla hönan hur jag mår, jag blir så glad)


LIAMS FARMOR säger: jo tack min älskade unge jag mår bra hur mår du


Tilda säger: joo jag mår mra


LIAMS FARMOR säger: skönt då blir jag glad när du mår bra


Tilda säger: ojj


Tilda säger: bra


Tilda säger: inte mra


LIAMS FARMOR säger: hahaha


Tilda säger: iiiiiihh


LIAMS FARMOR säger: tänk så galet de kan bli


Tilda säger: mmmmmmmmm


LIAMS FARMOR säger: tittar du på teven ?


Tilda säger: nee


Tilda säger: gör du


LIAMS FARMOR säger: ska du inte se teven snart om dom som har alla barnen


LIAMS FARMOR säger: nää jag sitter här med dig


Tilda säger: oha vet ej


LIAMS FARMOR säger: tänk om du hade så många barn


LIAMS FARMOR säger: hahahaha


Tilda säger: mm


LIAMS FARMOR säger: fyyyy vad jobbigt


Tilda säger: mmmmm


LIAMS FARMOR säger: mår linus o sanna bra


Tilda säger: jaaaaaaaaaaa


LIAMS FARMOR säger: mamma o pappa oxo


Tilda säger: ja


Tilda säger: det var längesen vi träfades :'(


LIAMS FARMOR säger:  :'( jaaaaaaaaaaaaaa de va jättelängesen


Tilda säger: mmmmmmmmmmmmmmmmmmm:'(


LIAMS FARMOR säger:  du lilla skithöna


LIAMS FARMOR säger: vi får ta o träffas en dag snart


Tilda säger: jag ska gå och äta vi får rata någon annan dag


Tilda säger: prata


LIAMS FARMOR säger: ja gör du det så pratar vi en annan dag eller om du kommer hit.... jag älskar dig


Tilda säger: hej då älskar dig mmmmeee


LIAMS FARMOR säger: hejdå älskar dig mest


Tilda säger: mmhej


LIAMS FARMOR säger: hej hej

6 kommentarer:

  1. underbara... Vilken ålder har hon ??? Kramizar:)))

    SvaraRadera
  2. Dom vill så väl! Gnugg i pannan från Mia katt å så från lilla jag, Gäddis

    SvaraRadera
  3. Ja du dom är underbara o de är lika bra att passa på när dom vill för sen blir dom förstora o ska gå sin väg. Tilda ( systerdotter ) är oj blir hon 10 eller 11 nu i april, tiden går så fort så jag hänger inte med. Kram kram

    SvaraRadera
  4. Ja dom vill väl. O hon har alltid tänkt på mig ( ja inte bara mig ) hur jag kan göra saker o ting för att underlätta med min värk osv. De är toppen, syrrans barn är mina barn oxo. Så är det bara. Kram kram o waffel.

    SvaraRadera
  5. Va sött, jag saknar mina syskonbarn själv så enormt ibland så det gör ont i mig!!! Barn är härliga!!!! Hoppas du mår bättre nu! :-D Kramis

    SvaraRadera
  6. Jaa visst är de underbart. Jag bor nära mina men ibland så går tiden o man saknar dom. Dom två äldsta ser jag bara ibland så de är lillhönan som jag träffar mest. Nu ska jag försöka sova, hoppas ni sover gott. O ja tack jag mår bättre nu.. Kram kram

    SvaraRadera