Bloggintresserade

fredag 13 mars 2009

PAKET ÄNDA I FRÅN N Y

 


Så roligt att få något annat än bara räkningar på posten.


Ett stort paket jippiiiii jag blev jätteglad.


En t-shirt från LENA I N Y .  Tusen tack den är jättefin o lagom .


Fredagen den 13;e o allt, o jag som alltid har otur då men inte idag.


Jag tackar o niger.


Det blir nog sista nigningen för idag för jag har så fruktansvärt ont så det lutar åt sängläge hela dan, ja kanske flera dagar.


MEN de kan vända fort oxo, o de hoppas jag på för jag vill ju försöka bjuda hem min mitt lilla hjärta o dom större hjärtanen oxo  =)


Ha en underbar dag o trevlig helg. Här slaskar de o är halt. Fryser de till blir de ännu farligare.


Puss I Pannan 

2 kommentarer:

  1. Jag väntar oxå paket....Kram å ha det gott! Gäddan

    SvaraRadera
  2. Är det bara och få ett ...smile... skoja bara... Ha en fin fredagskvälll

    SvaraRadera