Bloggintresserade

onsdag 11 mars 2009

Akta dig för att vara glad

 


Ja de va ju de här med glädje o lycka. Hur är de egentligen ?


Får man bara vara glad om det är en speciell person som har gjort mig glad ?


Jo de verkar så. O jag klarar inte mer nu.


Att läsa det jag skriver o bara ta upp min glädje att de är inte roligt att läsa för de inte är Kenth som har gjort mig glad.


Men att skita i resten som jag skrev att jag mår dåligt, att jag har så ont så jag har hjärtklappning de gör inget, de va nog bara som en blindskrift för de sa han inget om.


Jo jag blev glad inatt när jag fick mitt mail för jag kunde tänka på annat en liten stund va de så fel ?


Ja. De va ju de.


Så fort jag hade skrivit detta innan så ringde han o då visste jag direkt vad han ville.


Detta är inget roligt, jag kan inte göra något, jag kan inte ens skriva i min blogg längre.


Varför är de så svårt att kunna glädjas åt andra även om man inte själv gjort människan glad ?


De är lika bra att jag slutar skriva så blir de inget bråk eller tjat.


Nu ska jag i alla fall gå ut med Teddy. Har i alla fall kunnat sova nu på eftermiddagen o kvällen så jag hoppas att jag kan fortsätta med det.


Puss I Pannan eller nåt............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar