Bloggintresserade

måndag 23 mars 2009

JAGAD AV EN MUS

Igår kväll när jag skulle ta in katterna så ville bara den ena av dom komma in. Ja så är det ju oftast. Min katt bor inne hos mamma så att när hon jobbar natt så tar jag in dom till henne. Jag såg att Snobben ( min katt ) gjorde något, han bar sig konstigt åt så jag stod kvar o tittade en stund. Sen ser jag att han hoppar bakåt o vänder sig snabbt om. Sen ser jag en liten liten mus som ställer sig på bakbenen o står så en bra stund innan han hoppar på katten rakt i ansiktet. Lilla musen sprang efter katten o jag skrattade. Flera gånger så hoppar han på katten, o katten går undan. Sen kommer den lille skiten åt mitt håll så jag går in o ställer mig inne en stund för att sen gå ut o ropa på katten igen. Men han springer efter musen o jag går in till mig. Jag behövde inte vara orolig för att Snobben skulle ha ihjäl musen för det va den lille som hade övertaget. Jag blev bara lite sur för att jag hade så gärna velat filma det hela, men det va för mörkt. Nåja, man kan inte få allt.


På tal om att få så fick jag ett vykort på posten idag. O jag blev så glad. Inget namn vem det va ifrån, men när jag läst vad som stod visste jag de direkt..


De finns bara en som vill slaksa i mitt öra hahahaha.
Jag tackar o niger för de "kuliga" kortet... Det värmde gott.


Nu ska jag titta lite på teven om familjerna med alla barn. Sen vet jag inte om de är nåt mer bra ?


Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar