Bloggintresserade

tisdag 24 mars 2009

ÖGON I NACKEN

 


Kan väl vara trevligt att ha, men inte när andra har de.


Vissa människor förstår inte vad man säger. De finns ingen som helst respekt för något längre. Att ta hänsyn till andras känslor är bara inte att tänka på.


Vissa får rapa ur sig sin skit, medans andra ska ta emot. Det funkar inte. Till slut så brister allt. Brusit har de gjort, men inte förstår vissa de i alla fall.


Hur kan de komma sig att andra talar om för mig vad jag känner o hur jag mår ?


Eller hur jag ska vara ?


Jag är inte dumförklarad, jag klarar av själv att tänka o känna.


Men ingen tror mig i alla fall, vilket är jobbigt.


Jag är jag, jag kan inte vara någon annan. Jag vill inte vara någon annan.


Varför skulle jag vilja de ?


För att kunna ta emot vilken skit som helst. Tja de är nog så ?


Nä, det är slut med allt sånt nu. Det är ingen som lyssnar på mig, eller respekterar mig. Varför skulle "dom" de ?


Jag accepterar ju detta.. MEN inte längre.


Jag ÄR Jag - Jag har känslor, jag kan tänka, jag kan vara glad o lessen, jag kan ge, ja de är lite svårare att kunna ta. Jag kan älska, o kanske,,,, kanske kan jag lära mig att bli älskad ?


Något som är viktigt för mig är ärlighet. Finns inte de så kan jag inte gå vidare tillsammans med "någon" eller låta saker o ting vara, jag måste reda ut, om det är nåt. Men det är inte fel. Kanske för vissa, men inte för mig.


Ljug för mig - då är de kört.


Gå vidare, ja visa att DU klarar de, men gör de INTE på min bekostnad.


De finns så mycket som jag oxo vill, men inte får. Ta inte allt !!!


 


Nog om de, ville bara få ur mig lite skit till =)


Har varit ute i 2 omgångar o tagit kort idag. Ska fixa till dom o lägga ut lite här sen.


Måste bara resa på mig lite rumpan har somnat =)


Den är megastor så tänk vilken tid de tar för den att vakna =)


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar