Bloggintresserade

torsdag 19 mars 2009

Skicka / Ta emot

 


Solen skiner o här sitter jag o kan inte mycket mer. Försöker att dammsuga lite, jag bara måste annars får jag snart en allergichock. Ja damma borde jag göra först men de klarar jag inte. Jag tar bara dom stora öppna ytorna med "sugaren".


Några "sugtag" i taget, sen vila o sen blir de några till. Jag har tur om jag blir klar till söndagen =)


Fick ringa till Marcus o Nina o säga att jag inte kunde ha dom på mat här i morgon.


Här vill jag svära o bära mig åt lite men det tänker jag inte göra även att jag är arg o besviken för de är alltid så här.


Nu kommer det att dröja till nästa vecka, men det får jag ta.


Tog ner nya msn innan, så det blev nytt på live mailen oxo. O där har jag suttit en bra stund o letat efter knappen skicka/ta emot..


Jag hittar den inte. Jag blir tokig. Jaja, mailen kommer ju in ändå men det ska ju finnas ändå.


Ska försöka gå ut lite med Teddy medans solen skiner. Ska ringa till Rohde o fråga om jag kan få "hänga" på henne. Så nu ska jag klä på mig lite o så fixar jag resten sen.


Hmm konstigt förresten, jag drömde inatt igen om en gammal "kärlek". Varför har jag såna drömmar för då ?


Ja dom är ju bättre än mardrömmarna jag har.


Ha en fin dag.


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. du tagit.. Du är superduktig... Nattikram från mig nu

    SvaraRadera