Bloggintresserade

onsdag 25 mars 2009

UTTRÅKAD ? KLIPP HÅRET !!!

Sitter o väntar på att håret ska torka, ja de som finns kvar vill säga. Mitt hår är heligt för mig, att klippa håret är som att gå till tandläkaren. Fast när håret faller så gör de ont i hjärtat i stället o de kostar inget för jag klipper de själv.


Förra gången så klippte jag av min långa lugg men det ska jag inte göra mer för de ångrade jag verkligen.


Inatt mellan alla tankar o försök att sova tittade jag mig i spegeln o klippte av 20 cm. Japp rakt av.


Jag vet inte, men kanske får det mig att,,, nää jag vet inte. Jo jag vet hur jag tänker.


Jag va inte den enda som tyckte om mitt långa hår o nu är det borta. Men det växer ut.


Vad jag inte visste om va att jag hade så många olika färger i. Visst jag slingar håret.


Jag har alltid varit blond, o hoppas på att en dag få bli gråhårig, men icke.... Jag får mörkare o mörkare hår o de vill jag inte ha.


Nä nu ska kaffet drickas upp, sen ska jag iväg på en liten liten biltur, men jag måste få håret att torka lite till först.


Ha en bra dag / kväll.


Puss I Pannan


 


2 kommentarer:

  1. Modig,,, jag blir bara,, brrrrrrrrrrrrrrrrr,,,, - Skir läskigt att klippa håret,, det är min nemesis,, - har ju "afrokrull" och är en rödhåring som numera är - hmmm,,, lätt vithårig typ,,;-)) med bruna slingor underst, så att dem skall tro,, hehehe att jag färgat det vita... Ja,, modig är du..... pussen / fräsan

    SvaraRadera
  2. Och det, har du råd att klippa av???? Många pussar från Kramgäddan

    SvaraRadera