Bloggintresserade

torsdag 12 mars 2009

FÅTT PAKET

De va skönt att lägga sig en stund innan vi gick ut. Det har börjat snöa här de är så tråkigt. Jag hade hoppats att det skulle vända nu.


Rohde ringde när hon kom hem så vi gick en liten runda. Vi fick paket jippiiii... Massvis med hundgodis... Ja dom va till mig oxo så nu har Teddy o jag lite att tugga på när suget kommer smygande.


Ja tro inte att han får ha de för sig själv, de va ju mitt paket oxo.


Tack Rohde så jättemycket, du kan ju gissa vem som står o tigger nu ? Ja inte är de jag, inte än i alla fall.  



 


Nu sitter jag här o gör ingentingen. Jo jag tinar upp.


Eh jag läste i senaste nyheterna i den gula rullisten;


Inte i fara - Har bara korta ben ?


Ok så man är inte i någon fara om man har korta ben.. Jag måste läsa vad det är för nåt.


Gick ner 47 kilo på ett år. Det är helt otroligt, så varför ska de vara så svårt för mig att ta mig i kragen ?


Nä jag måste allt ta o skärpa till mig. Igen..


Titta här en sån liten söting jag har i sängen. Han är en riktig gottegris. Ta upp mycket plats gör han oxo, detta är bara början av hans sätt att ta över min säng.



 


Visst blir tapeterna fula, men dom är redan hemska så de lilla spelar ingen roll. Här får man inte nya tapeter även att de ser hemskt ut. O jag tänker inte betala själv, för de är hyresvärden som ska stå för de. Så snål är jag o därför får de se ut oxo. Ja i alla fall ett tag till.


Mjölkkrig - Jaaaa tänk om dom kunde kriga med mjölk istället för att ta dö på varandra. De vore väl nåt =)


Hoppsan Kerstin, nu ringer tillephonen... Lika bra att svara...


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar