Bloggintresserade

fredag 13 mars 2009

LEDSEN - ARG - FRUSTRERAD

 


Har suttit o kollat på Let´s Dance. Dom är så duktiga o det är så roligt med dans.


Ikväll tror jag att de kommer att stå mellan Elisabeth & Morgan.


Han klantade till sig, det blev för mycket trams.


Men tyvärr så är det Elisabeth som får lämna Let´s Dance.


 


När dom buggade så kom tårarna på mig. Jag älskar att bugga o har alltid gjort. T.o.m Marcus buggade när han va liten, så han förde mig, de va helt otroligt.


Buggen är nåt jag saknar jättemycket. Värken klarar inte av de längre. Ja de va längesen jag klarade av att bugga.


Med sjukdomen så är det så mycket som jag inte klarar av längre o de känns för jäkligt.


De känns som att jag måste avstå från allt som är roligt, ja nu menar jag som jag klarade av förr.


De finns ju mycket mer som jag kan göra nu o som jag är glad för.


Men de känns i alla fall . Med dans kan man uttrycka så mycket.


Ja så är de.


Puss I Pannan 

2 kommentarer:

  1. Hemskt att läsa om din värk, måste vara fruktansvärt att ha det så. Jag gillar också bugg men utbudet i denna stan är inte stort om man vill dansa mogendans, stort tyvärr. Ha en härlig helg vännen, kram

    SvaraRadera
  2. tar över ens liv och man måste försaka mycket av det man har gjort tidigare... Förstår du saknar det dans som oxå är så kul.... Tänk om man haft ett trollspö bara för en dag... Kram ändå det hindrar inte min värk att ge dig... En bamse kram (smile)

    SvaraRadera