Bloggintresserade

söndag 22 mars 2009

TÅRAR SOM RINNER

o nysningar som ekar mellan husen, det är inget roligt alls. Ja nu börjar pollensäsongen, först ut är hassel o al, o snart kommer björken, illa illa.


Har börjat med allergitabletter nu för att vara ute i god tid. Har inte ätit tabletter på många år för jag har fått en spruta, inget annat än sprutan har hjälpt, men nu ska dom tjura o inte skriva några recept på den längre för att det är cortison. 1 spruta / sommar vad gör de ?


Det är ju ändå i mig dom sätter sprutan, min kropp , ja jag tror att den är de i alla fall.


Men som sagt va, ska dom vara såna så ska jag äta tabletterna o är det så att det inte hjälper då ska dom bara hosta upp ett recept med en spruta. O de kan jag lova att sprutor är jag rädd för så det är inget jag tar för de är roligt.


Idag har det inte varit lika fint väder, men det va ändå skönt att gå på promenad. Hade med mig kameran men det blev bara bilder på lilla sötnosen Iza... En riktig pajas är hon. De va inte många bilder som vart lyckade för hon är inte still i många sekunder. Men det är ju kul ändå.


Ska titta om det är nåt bra på teven, stänger ner för natten nu orkar inte mer idag.


Hoppas att ni mår bra.


Sov gott när det blir dags


Puss I Pannan


 



 


Nattis sången blir tadaaaaam


" target="_blank">,


 

2 kommentarer:

  1. Ja låt tårarna rinna
    För då slipper du tvätta kinderna..hihi
    Det lättar oxå inom dej
    man ska inte sätta fast dom i hjärtat
    så släpp loss nu
    gråt utav bara attan..ja ring
    så kan jag höra på dej
    Ja ska tiga som muren bara lyssna..
    Kom igen snuttan..du kan
    det kommer at bli bättre..det vet vi båda..
    Ja nu menar ja när vi spelar..fniss..
    Slut på trams från mej
    kramar om dej
    Pöss i örat.så det tjongar om de

    SvaraRadera
  2. Nu har jag varit inne och kikat på Dina bilder igen.. de är så fina....& jag beundrar Dig och Din kamera. När jag ser på papegojtulpanen undrar jag om det inte är dags att ta fram färgtuberna igen....vi får se. Sköt om Dig... kramisar från London

    SvaraRadera