Bloggintresserade

tisdag 10 mars 2009

DETTA ÄR NÅGOT JAG VERKLIGEN ÖNSKAR MIG

Detta önskar jag mig. Jag har provsuttit en sån här stol, fast utan ryggstöd.


Den va superskön för hela kroppen. Den fanns på VC o den stod där till ingen nytt alls, så jag frågade om jag inte kunde få köpa den. Tji fick jag den skulle stå där i fall det va någon som ville använda den.


En utan ryggstöd kostar ca 2-3000 o de hostar man ju inte upp hur som helst.


Att önska sig de av tomten, ja så snäll har jag nog inte varit så de kan jag glömma  =)


Ja drömma kostar ju inget.....


God natt o sov gott


Puss I Pannan


 


 


8 kommentarer:

  1. Bilden syns inte, men det kanske är en sån där massagefåtölj. Hoppas du har sovit gott, kram

    SvaraRadera
  2. klämma den där tjommen på pengarna lite hårdare...hihi.. Tusen tack, förresten, dina bilder var störtsköna!!! Den ena kommer snart ut i cybern! Kramkram Gäddan!

    SvaraRadera
  3. till hjälp via rehab eller något?? Var så längesen jag fick hjälp själv nu så jag har ingen aning om vad som gäller... Kramm

    SvaraRadera
  4. att kliva ur bingen nu Anneli ! Kram !!

    SvaraRadera
  5. Bilderna blir väl inte godkända på nätterna. Nope ingen massagefåtölj, fast de hade varit skönt. Hoppas du ser bilden nu. En sadelstol med ryggstöd. Jag har sovit gott nu ett par timmar på morgonen. Ha en härlig dag ... Kram kram

    SvaraRadera
  6. Gillade du bilderna ? Kul. Det är svårt att veta vad man ska göra med dom. De jag gillar kanske inte andra gillar. Ja du, de är lättare sagt än gjort. Ska kolla strax om du har lagt ut nån bild ha en bra dag kram kram

    SvaraRadera
  7. Nej, tyvärr så har jag inte de. Jag har BARA fibromyalgi då får man ingen som helst hjälp här. Man är inget värd. Det enda jag har fått är en kudde till stolen men den är så hård så den kan jag inte använda, sen har jag en extra arm som jag kallar den, om jag tappar nåt på golvet kan jag använda den. Inget annat. Ha en härlig dag du oxo kram kram

    SvaraRadera
  8. Ja du jag har precis somnat, så de va du som väckte mig =) Hoppas att du har sovit gott... Härligt väder vi har idag... Njut... kram kram

    SvaraRadera