Bloggintresserade

fredag 6 mars 2009

<<< tjosanhoppsan sak av något slag >>>

 


Jag pratade med Tilda en stund på msn innan i kväll, jag brukar göra de.


När det gäller henne så kan man få vilka svar som helst o de är helt underbart.


Som ni er på printen jag gjorde,, så är hon inte som andra "barn" o tittar på ja vad nu barnen tittar på. Ok hon är 10 år men ändå. Det kom inte med att jag skrev att hon va smart som inte tänkte skaffa barn än, o hon bara skrattar  =)


 



En annan gång så skulle vi titta på Hans o Greta på teven. När dom kom till häxan så tyckte hon att hon va läskig. Hon satte sig jämte mig för att få trygghet, visst det finns dom som är rädda ( jag är rädd ). Men jag får inte ihop de riktigt. För en annan gång när hon va här så skulle hon kolla på en Beck film. Så när det blev som värst o jag skulle byta kanal blev hon galen. Hon älskar Beck filmerna.


Jag menar vem är hemskast Häxan i Hans o Greta ? Eller Beck filmerna ?


Nu får hon inte titta på allt hon vill i fall ni tror de. Nä någon måtta får de vara.


 


Ja då blev de 2 omgångar betapet ikväll. Första omgången vann Inkan. Andra vann jag.. Grattis till oss båda.


Jag glömde ju printa ut när hon fick ett jättebra ord, det va synd för hon fick verkligen till de ikväll.


Jag tog ett par printar på mitt. 132 poäng för ordet Fullo, det va inte dåligt.. Rackans va glad jag blev.



 


Andra ordet va inte heller så illa 117 poäng. *aaatttjjjoooo* ursäkta oj vad jag har nyst idag.



 


Jag kan ju inte bara sitta o skryta om hur duktig jag är hela tiden. Måste visa att jag inte tänker största delen av tiden. Jag tänkte lägga acceptera, eller tänkte lägga, jag tänkte på själva ordet så de blev ju att jag skulle försöka, men jag vet inte hur jag tänkte om de skulle bli någon svengelsk-turks aktigt för det ordet jag tänker på stavas INTE på det sättet. Sen går det inte lägga så som jag försöker göra heller. Ja de finns många jättekonstiga ord som jag inte ens vet va dom betyder som går att lägga så jag kör på för fullt en del gånger har jag tur o dom funkar. Det är avkopplande o roligt att spela.



 


Jag sitter o tittar lite på mina foton som jag har tagit. Jag vill hitta en sida där jag kan lägga upp dom. Ungefär en sån sida som jag hade innan. Eller en vanlig fin hemsida. Men jag kan inget om html-koder, eller hur man måste spara mapp för mapp - index o bla bla.


Jag vill göra så mycket med bilderna. En vän som är konstnär säger att jag kan gå längre med fotona, men det är jag inte tillräckligt duktig för. Men jag får ändå känslan att det skulle vara roligt att testa.


Men hur ska jag gå till väga ? Jag kan inget, jag vet inget.


Jag trixade ihop olika foton när jag gjorde vykorten, o dom är jag allt lite stolt över.. Det är roligt att kunna skicka sina egna vykort. Ah nu ska jag gå in på en hemsida o kolla upp om en massage ??? tjosanhoppsan sak av något slag.


Skriver mer om det när morgonen har tittat fram =)


Sweet Dreams.


Puss I Pannan


 


OBS - Strax innan jag skrev detta inlägget såg jag att det fanns flera kommentarer som jag INTE har sett. Jag är lessen för de, men det fortsätter att strula för det har stått som det har gjort sista tiden ;


skriv kommentar = Ingen kommentar


Ska kolla de igen imorgon...............

3 kommentarer:

  1. Härligt att du är lite gladare, då blir jag också gladare. Önskar dig en härlig helg, va rädd om dig, kram

    SvaraRadera
  2. game over.............6 mars 2009 kl. 08:41

    Nej inga bilder än, men jag kikar in senare. Visst kan ungar göra undervark på en annan. Det märkte jag igår, annars hade jag legat kvar i idet som ett fån. Men nu e jag rätt pigg. Kramar om farmor å önskar en härlig fredag. Åsa

    SvaraRadera
  3. där...pingvinälskande farmor *skrattar*
    Vad skoj ni har du och Tilda.
    Kan jag inte få låna henne lite?
    Nu när jag inte längre har nån go kisse här...buhu...
    Puss o kram får du från mamsan :)

    SvaraRadera