Bloggintresserade

söndag 29 mars 2009

>>> KaN sJäLv <<<

 


Inatt när klockan va antingen 10 i 4 eller 10 i 5 så kändes de som om någon skulle stryka sin hand på mitt vänsterben.


Teddy låg i sängen hos mig o sov så det va inte han. Fönsterna va stängda, så det drog inte från dom. Hjärtat började slå hårdare, precis samtidigt som vindpusten jag kände på benet...


Skumt. Det är någon som smyger här om natten.


Jag har försökt att koppla in mitt headset till datorn igen o det funkar bra så jag kan höra både i headsetet o i högtalarna, men jag får inte igång micken.


Så det där med att jag kan själv - är inte så att jag alltid kan själv ( surt ) Jaja, dator funkar ju det är huvudsaken.


Ja vi får se hur länge den funkar för det verkar vara nåt virus i den, så nu har jag laddat ner spybot o kör det.


Fick hjälp av grannen att välja rätt program, det finns ju så många, men nu kör de på för fullt.


Vi va ute o gick innan o de va så skönt. Jag tog lite bilder, moln bilder. Jag har inte hunnit kolla igenom dom än. Men vilka tjusiga moln de va.


Hoppas att dom gjorde sig lika bra på korten.


Usch vad jag är hungrig. Det knorrar i magen på mig. De riktigt skriiiiiiker. Jag har fått tillbaka min magkatarr igen  =(


Ska stänga fönsterna nu innan dom börjar elda, de är hemskt när det kommer in i lgh.


Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan 

4 kommentarer:

  1. Lena i Los Angeles30 mars 2009 kl. 00:04

    Är övertygad om att molnbilderna är alldeles faboulus as usual! Tack för din tekniska support! Vad hade jag gjort utan dig?! Massa kramar fr mig.

    SvaraRadera
  2. Hjälp mig nu! Supporta nån dag. Du är en höjdare på klipp. I fotobranchen. Jag tycker oxå det är kul, men jag har ingen bra kamera. Ingen systemkamera, skulle önska, men kostar, ...önska i brunnen...Tusen kramar, Gäddan.

    SvaraRadera
  3. Ja du jag har fortfarande inte hunnit titta på dom än. Har fixat o trixat med datorn. Men nu ska allt vara ok...... Vassegod, det är bra att vi kan hjälpas åt... Ja vad hade du gjort utan mig ? Hmmm spacat iväg hahahaha.. Nää då, du hade fixat de...Kram kram o sussa gott

    SvaraRadera
  4. Jo då jag ska hjälpa dig. Jag lovar. Ja vem vill inte ha en systemkamera ? Jo jag.... Men jag får drömma, som du säger dom kostar för mycket. Sussa gott kram kram

    SvaraRadera