Bloggintresserade

tisdag 31 mars 2009

Soligt väder o tokig

 


Jag vill bara skrika rakt ut. Hade för några dagar sen virus i datorn, fixade det o nu är det borta. Men när jag laddade ner spybot så måste jag ha gjort något fel för jag har inte kunnat komma in på vissa sidor så jag fick köra en återställare.


Så nu får jag inte bort ad-awaren. Men jag har äntligen kunnat komma in på dom andra sidorna. Jag blir så trött på mig själv för jag vill verkligen kunna fixa ALLT själv.


KAN SJÄLV......


Ingen medgång, bara motgång.


Solen skiner o här sitter jag o blir skogstokig. Nää jag skiter i datorn nu o går ut. Jag kommer ju ingenstans ändå.


O datorn går inte heller så långt  =)


Så fram med kameran, koppla Teddy o gå ut.. Ja jag kanske ska ta på mig lite kläder först..


Usch, jag mår fortfarande illa.


Ha en fin dag.


Puss I Pannan


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar