Bloggintresserade

tisdag 24 mars 2009

RIKTIGT FÖRBANNAD

 


Så den som inte tål ett ovårdat språk ska inte läsa detta överhuvudtaget..... VARNING så nu vet ni.


Jag fick ett mail för en liten stund sen ang virus hit o dit. Att folk inte lär sig utan dom skickar vidare illa kvickt. Gör si gör inte så oj oj farligt , viktigt för helvete.. Ja här är lite av de jag fick. Sen mitt svar till personen som va så gullig o skickade det till mig.


Subject: FW: VIKTIGT, ADDA FÖR I HELVETE INTE!


Viktigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om någon kallar sig


bum_tn007 osv osv och addar dig på msn så acceptera  INTE för det är ett MSN-virus som ger användaren ditt IPnummer.


SKICKA DETTA TILL ALLA PÅ DIN LISTA

för om det är någon som accepterar den
så kommer du också du få den på din lista.
Då kan han göra en massa saker på din dator,
och han ser då allt du gör på datorn utan
att du få veta det.
Detta innebär att han kan
få tag i dina lösenord och inkräkta på sådant
som din mail, communities, bankkonto och dyligt.

För att detta inte ska hända så
SKICKA DETTA TILL ALLA.

///Detta är VIKTIGT!! SNÄLLA SKICKA VIDARE, FÖR JAG VILL INTE HA VIRUS!


Detta mailet har funnits o skickats i många många år o det är fortfarande ett HOAX = SKÄMT


Vilket jag inte tycker är skoj alls. O de ser man på mailet jag svarade tjejen. Det är absolut inte rumsrent.


///Detta är VIKTIGT!! SNÄLLA SKICKA VIDARE, FÖR JAG VILL INTE HA VIRUS!!!!

 

RE: VIKTIGT VIKTIGT FÖR HELVETE !!!!

 

Ja nog kan man säga att sånt här är viktigt , men inte pga en mailadress som vill komma in på någons msn utan vidare...

 

Jag vill att du gör mig en tjänst....... RÄKNA ALLA MAIL ADRESSER som finns med i DETTA MAILET ???

Räkna sedan ut VAD DET ÄR SOM GÖR ATT MAN FÅR VIRUS I DIN ÄLSKADE DATOR !!!!

Det är INTE bum_ bla bla bla som orsakar viruset UTAN dumheter som detta mailet.

Vem som helst har NU tillgång till JUST DIN mail adress o gissa vad ?

JO vem som helst kan SPARA DEN för att sen skicka en massa SKIT TILL JUST DIG även VIRUS.

När DU skickar såna här mail så SKRÄPAR DU NER EFTER DIG.

 

En fråga som jag vill ha svar på. Skickar du runt andras telefon nummer hur som helst oxo ?

För det är sak samma, de är bara de att i en hemtelefon kan man INTE få VIRUS, men det kan

man till sin DYRA DATOR.

 

Vet du hur många gånger jag har fått byta mailadress bara för att det ramlar in såna här förbannade mail ?

Näää , det kan inte jag heller hålla reda på, men jag kan lova dig att när DU får virus i din dator så är det

fan inget roligt o inte BILLIGT heller kan jag lova.

När det börjar trilla in mail från helt främmande länder OCH främmande människor är det inte roligt.

 

Jag kan lova dig att du vet inte ens om detta mailet stämmer...

Innan man skickar vidare o varnar hit o dit så ska man KOLLA OM DET LIGGER NÅGON SANNING I DET HELA.

Det är såna som DU som orsakar VIRUS I ANDRAS DATORER. Är det så jävla svårt att förstå  ??

Ett sånt här massmail gällande en varning som inte stämmer kan göra så att DU KAN BLI UTAN INTERNET FÖR GOTT.

För gissa vad ?

JO det går att ta reda på din o andras IP-ADRESSER !!!

Nu va de inte så roligt längre va ?

 

Ta bort mig från din kontaktbok, skicka ALDRIG mer nåt sånt här till mig, för då blir de en anmälan direkt.

MEN jag vill ha svar på det jag har skrivit här. Så sätt dig o räkna alla mail adresser som finns på HELA MAILET.

 

VIKTIGT VIKTIGT FÖR HELVETE !!!  Ja detta är nåt som är viktigt o inte skiten som ni skickar runt.

 

Anneli ..

 

Snälla, ni som skickar såna här mail vidare, kolla upp först om det ligger någon sanning i det. Skicka inte vidare annars.

Här finns de några sidor ni kan kolla på, det finns oxo så man kan skicka ett mail till dom o fråga om det är ett virus osv.

 


 


 


 

När ni skickar till flera samtidigt så göm adresserna så att dom inte ligger synliga.

Jag har en förklaring på min andra BLOGG HÄR ,  har ni några frågor så säg till.

 

OBS OBS OBS Detta gäller INTE någon av er här inne på bloggen, så ni får INTE ta åt er ok. Jag ville bara visa ett exemplar... Som ni kanske märkte i mailet är jag väldigt trött på sån här skit.

4 kommentarer:

  1. HAR SÅDANA MAIL OXÅ,,, HÄRLIGT EN SOM "HÖJER" RÖSTEN,, JAG STÄLLER MIG BREDVID DIG OCH GÖR MIN RÖST HÖRD,,;-) TACK.... VILL TALA OM ATT: JAG BARA ÄLSKAR DESSA 2-ORD, FAMMOO @NNELI,,,, BLIR VARM I HELA KROPPEN,, PUSSAR OCH KRAMEN HELA VÄGEN RUNT.. / fräsan

    SvaraRadera
  2. Tjohooo vad roligt att du tycker som jag. NU jädrans höjer vi våra röster för sån här skit. Jag blir tokig... Tänkte sätta mig o räkna hur många mailadresser det finns i det mailet, men jag vet inte om jag orkar de än =) Gullig du är - Oh jag tar gärna lite värme från dig, jag fryser som en galning här.... Ha en mysig kväll kramelikram o pussen ♥

    SvaraRadera
  3. Jag vet hur man infogar en video nu iallafall, och detta tack vare dig vännen. Du är en klippa, en riktig pingla, kram

    SvaraRadera
  4. Hahaha jag såg att du hade klarat av de.. De va ju de jag sa =) Du är dutti du.... Ja nåt svar har jag inte fått, men med tanke på vad jag skrev så väntar jag mig inget heller hahaha.. Sussa gott kram kram

    SvaraRadera