Bloggintresserade

lördag 7 mars 2009

DAGENS ROS ?

 


Mamma ringde från jobbet för en stund sen o frågade om hon skulle läsa upp det som stod i JP ?


Ja de är klart att jag ville, men jag frågade om det verkligen va menat till mig o jo det trodde hon absolut.


Så här står de ;


 


 Dagens tjusigaste ros ska Anneli Gustavsson som trots

 värk och sjukdom alltid ställer upp !

 Alltid ett vänligt ord och en hjälpande hand !

 Ge inte upp !

 Mims

 

Tack det är underbart o jag blev jättejätteglad. Men vem är Mims ? Hoppas att jag inte gör bort mig nu, men jag vill väldigt gärna veta vem det är ifrån...

 

Tackar o niger

 

Puss I Pannan

 

7 kommentarer:

  1. Det bara dräller in rosor till fina Anneli. DET tycker jag du är värd! Säger en Gerd, som är guld värd...och gillar flärd.....höhö...eget beröm luktar illa...höhö......

    SvaraRadera
  2. och du är säkerligen värd det.........KRAM

    SvaraRadera
  3. Hahahahahahaha ja du är la värld din vikt i guld,,, njaee inte riktigt utan mer.. Tack igen tokmajja. Klart att man kan berömma sig själv. Det gör jag alltid ( aldrig ) hahaha.. kram på dig.

    SvaraRadera
  4. Ja du, alltså allvarligt talat så vet jag inte vad eller varför men tack. Sitt inte uppe hela natten nu =) kram kram

    SvaraRadera
  5. och Du förtjänar verkligen alla rosor... Kan det kanske vara från han på spikmatan Du hade bild på i Fredags....??? Natti-natti & kramar

    SvaraRadera
  6. Hahahaha ja vem vet,, de kanske va han hahaha.. Det är spännande o jag känner att jag snart blir tossig om jag inte får veta vem den här Mims är =) Jag vet inget. .. ... ... Tack goa du, himmel o pannkaka jag vet ju inte vad jag ska säga, jag är inte van vid sånt här,,, roligt, underbart, ljuvligt ja jag kan fortsätta hur länge som helst. Sov gott o vakna torrt kram kram

    SvaraRadera
  7. har jag stavat som en kratta igen. Jag såg innan när jag skrev att det blev fel o raderade de, men jag skrev visst samma igen... Värd o inte värld....................puss

    SvaraRadera