Bloggintresserade

onsdag 4 mars 2009

TrÖtT - tRöTtArE - tRöTtAsT

 


Jag känner för att skrika rakt ut men det hjälper mig inte att sova ändå.


Sitter o slötittar på Ally McBeal. När den började sändas så tyckte jag den va skräp, men den är faktiskt lite rolig.


Just nu ligger det en groda i respirator, det närmsta dygnet är kritiskt. Han råkade bli nerspolad i toan.... Stackars groda, men dom sa nu att han är stabil, men i koma hahaha..


Usch nää detta går inte, jag måste göra ett nytt försök att sova.............................Natt Natt...............


Poff Gone ...........................................


..................................


...................


......


.


Puss I Pannan


 

6 kommentarer:

  1. Varför måste du sova? Jobbar du på dagarna och ska stiga upp tidigt? Har haft våldsamma sömnproblem också.

    SvaraRadera
  2. Jag har fått svar på mina frågor, tack! Den där farbror Glocalnet var min kontakt då jag skällde ut Glocalnet i bloggen. Men strunt i det, jag vet inte, för honom var väl jag anonym då. Jag är trött på dom. Ha en skön dag nu, försök iaf. Kramkram!!!!

    SvaraRadera
  3. i natt, att du vaknar pigg och utvilad för dagens utmaningar... KRAM

    SvaraRadera
  4. Ja du, jag behöver väl inte sova. Men det skulle vara både skönt o jag skulle kanske få känna mig piggare OM jag fick sova som " normala " människor gör, vilket händer väldigt sällan. Jag jobbar inte , har inte gjort så på många år. Men jag behöver ändå lite sömn...

    SvaraRadera
  5. Ja ok vad bra.. Ja vassego men jag hänger nog inte me riktigt men de är huvudsaken att du är nöjd =) Jo visst förstår jag att du tröttnat på dom. Det gör man ju när det ska strula. Men tänk på en sak om du går med på nya erbjudanden o de är att det som ni pratar om innan inspelningarna tas inte upp när dom spelar in att du går med på deras erbjudande / avtal ... O det är där som många ger sig för dom tror inte att dom har nåt att komma med. Dagen har jag tillbringat med Hilding. Han va så go mot mig så jag fick sova gott i några timmar =) Hoppas att ni har haft de bra... Krama varandra från mig.. kram kram

    SvaraRadera
  6. Hej vännen, njae i dag på dan sov jag ett par timmar men jag är trött nu. Får se om jag lägger mig snart eller om jag ska försöka vänta ut tiden ? Hoppas din natt va snäll mot dig, ja även dagen såklart... Kramelikram

    SvaraRadera