Bloggintresserade

onsdag 11 mars 2009

Ett Mail Som Gjorde Mig Så Glad

 


Idag är det inget härligt väder ute. De är kallt som tusingen.


Kan ju säga att natten har varit hemsk. Vet inte vad klockan va när jag fick kramp i nacken på höger sida. De gick ner i axeln, under skuldran , sen blir de ju spänningar så de blev migrän. Kul.


Jag hoppade upp o ner i sängen, gick några rundor här i lgh, sen satte jag mig vid datorn en stund, men jag trodde inte att jag skulle klara av de.


När jag öppnade mailen så hade jag fått ett ja, mail o jag blev så glad. De fick mig att skingra tankarna en stund. Visst fanns värken kvar, men de är skönt att tränga undan värktankarna mot andra tankar.


Minsta lilla kan man bli så glad av, när man mår så. Ja nu menar jag inte att detta mailet inte betydde nåt för de gjorde de.


Nej, de här gick inte jag får nog lägga ner datorn ett tag o försöka köra lite avslappning.


Ha en bra dag , ja kväll för de är de ju snart.


Puss I Pannan


RaraSarah SarahRara, jisses jag kommer inte ihåg vilken ordning ditt nick är sorry. Bilden är skickad till dig. Men det går göra bättre saker om du har en större.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar