Bloggintresserade

tisdag 24 mars 2009

DE STORMADE I TABERG INATT

 


Vilken snöstorm de va inatt. Det kom hur mycket snö som helst o på kort tid. Jaja ok vi blåste ju inte bort, men det räckte till ändå.


När vi va ute innan blåste de som 17. Det känns som de blåser rakt genom kroppen o musklerna bara värker. Jag som började bli glad för att snön va borta o våren va här. Tji vad vi bedrog oss.


Hmm jag kom ju på att jag glömde skriva att jag fick vykortet från Nightstar igår.. Är lite virrig i huvet, fast de va ju inget nytt.


Jag förstår inte varför jag får upp problemrapporter - nu söker jag efter lösningar... 435 problem  ??


Jag fattar inget - nope de fanns inga lösningar. Jaja, de är bara att hoppas att datorn inte klappar ihop den oxo..


Nu börjar Hem till gården.


Ha en fin dag med eller utan snö.


Puss I Pannan


 

2 kommentarer:

  1. gumman blåst och isigt i karlstad med ..Vi får hacka tänder tillsammans ett tag till Kramis Blessing

    SvaraRadera
  2. JAMEN,, VISST ÄR DET UPP-OCH-NED-VÄNDA-VÄRLDEN, ?? VI HAR HAFT SNÖSTORMAR HELA DAGEN BANNE MIG,,, JAG PLOCKAR FRAM "LAGGEN" IGEN... VILL JU HA VÅÅÅÅÅRRRRR.... SOLSKEN OCH VÄRME,,, PUSSEN OCH KRAMEN / fräsan

    SvaraRadera