Bloggintresserade

onsdag 4 mars 2009

3 omgångar

Yes jag rullade på betapet............ Ordet Telegram gav mig 60 poäng inte illa.


Från de ena till de andra. Jag är så trött på mitt hår. När dom flesta blir äldre så får dom grått hår, men INTE jag.. Jag får mörkare o mörkare. Jag VILL ha grått hår istället. Det är snyggt o sexigt.


I alla år har jag haft rakt, stripigt hår. Inte en enda lock. NU börjar de lockas för fullt, de gör ju inget.


Jag börjar bli mörk i hårbotten, men jag ska vänta med att slinga håret lite till. Det är så risigt, jag borde klippa av nästan allt för att det ska kunna se någorlunda "friskt" ut..


Jag har ganska långt hår men jag fick "kapa" av bilden för jag va naken   =)


Nu har vi spelat 3 omgångar betapet, jag fick många bra ord.


Ja nu får jag sluta för Inkan behöver hjälp med att byta sitt lösenord. Tjohej


Puss I Pannan


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar