Bloggintresserade

torsdag 4 december 2008

UTE O SMÖG I NATT

 


Säng säng säng - sova sova ah. Jag ska inte sova nu. Satt precis o kollade mina bilder inne på PIXBOX MIN TIMELINE KLICK KLICK RÖST RÖST =)  om tävlingen är avslutad ? Men det är t om idag oxo. Så om det är nån som känner för att lägga en röst så heter den Mitt liv som farmor.


Har sovit sådär inatt o på dan. Men jag hade inte räknat med att sova så mycket heller för det tar några dagar innan det blir bra med medicinen. Slut tjatat om de.


Jo  ,, jag ska försöka ta med mig kameran ut sen o ta lite bilder. Det hade kommit ganska mycket snö inatt. Jag va ute o tog några bilder vid 3 tiden. Det va så tyst ute. Snön föll, julgranen va tänd o träden va vita. Oj de va vackert.


 



Den här bilden använde jag blixten.


 



Denna bilden är utan blixt. Jag gillar den här bilden, den är lite mer murrig. Fast jag hade ju gärna velat att man såg snön som dalade ner här oxo. Jo jag använde en annan inställning oxo. Då vill de till att man är stadig på handen. O de är inte jag.


Jaja man kan inte få allt =)


Jag har fortfarande en massa otäcka mardrömmar. Jag förstår inte vad allt kommer ifrån ?


Fast igentligen / egentligen (hur de nu stavas) så är det oftast samma drömmar, ja jag har olika fast dom är samma.


Jag ska sätta mig o skriva ett mail till expressen igen så får jag se om det blir nåt svar den här gången. Annars ringer jag.


Nä nu ska jag hämta lite mer kaffe , gott gott.


På tal om gott gott... Ha de så gott ni oxo.. =)


Puss I Pannan


 


 

2 kommentarer:

  1. Mycket fina bilder med eller utan blixt..
    du är ju super duktig
    Tänk va det gott framåt med dej
    Du är inte bara en hejare på datorn..
    minns du när ja började...fniss
    men nu kan ja lite..JO..snälla håll med mej nu:)
    Gå och lägg dej nu
    Kramar om dej å en Pöss iörat

    SvaraRadera
  2. Sitter du uppe o flirtar nu hej vilt igen.. Du är galen Gå o lägg dig. Tack tack, lite längre har jag kommit sen sist =) Jo då, du har verkligen blivit duktig. Jag kommer nog allt ihåg när du fick datorn.. Men jag lovar att inte skratta.. Hahahaha... Nää fasen, jag skulle inte lovat nåt.. Kan inte låta bli att skratta. Nä nu ska jag ta en harpan till sen blir de John Blund... Dröm sött puss o kram

    SvaraRadera