Bloggintresserade

fredag 12 december 2008

Han är bara så helyllemysig

 


Smiter in i pausen på Idol. Jag fattar inte vad det har tagit åt mig ?


När Kevin kom in på scenen så trillade tårarna o de blev inte bättre av att han började prata o skratta.


Eller att se hur glad han blev när han kom hem till Arvidsjaur o fick se alla människor där.


Han är helt otrolig, han har bara bott i Sverige i ett år idag.


Så nu har jag suttit o snyftat när han har sjungit. Det har jag nästan gjort innan oxo. Han är bara så helyllemysig.


Man kan ju inte hjälpa att man faller för hans charm o sångröst.


Hoppas innerligt att han vinner. Det är han som SKA vinna.


Snacka om att han är som ett vitaminpiller, ett piller som sprider glädje o skratt.


Dags för soffan igen.


 

2 kommentarer:

  1. att det inte blir för vått i soffan ;) Förlåt skoja bara jag mena tårarna ... ha en fortsatt trevlig kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Hahahaha ja du,,, blött blev de kan jag lova.. Tårarna har sprutat, jag är nog lite smått förälskad i honom. Tänk om jag vore yngre då hade jag stått längst fram o skrikigt som dom gjorde för den lilla ljusa blonda killen... Tur för Kevin att jag är en gammal "käring" hahahaha... Trevlig kväll önskar jag dig oxo... Kramelikram

    SvaraRadera