Bloggintresserade

måndag 22 december 2008

Ännu en bild

 


Den här bilden gjorde jag nu oxo. Gjorde en annan, den lär nog dyka upp här på någons blogg snart hahaha..


Det är roligt att göra när dom jag gör de till blir nöjda.


Idag har de varit en seg dag. Tvätta gör jag. Såg oxo att ett par saker som jag köpte till Liam igår va för STOOOORA...... Där stod jag med olika storlekar o tar FEL. Jag blir så trött på mig själv.


Inte konstigt att andra oxo blir de  =(


Ont i magen har jag. Måste åka till apoteket i morgon o fixa omeprasol, för de känns nästan som de är en liten blod smak blahaa i munnen. Fast jag blöder inte.


Ahhh bara gnäll nu, men det har varit mycket för mycket alldeles för länge.


Jaja, säger som jag sagt innan, vill någon ha bilderna så plocka på.


Puss I Pannan


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar