Bloggintresserade

lördag 13 december 2008

SMÅLANDS SNÖ =)

Här kommer lite snö, den är alldeles speciell. Johoo de är sant. Här i Småland är den mycket speciell.


Varför ?


Jo de ska jag säga !


- Den är så förbaskat hal, den är livsfarlig. O de kan ingen annan säga. Nää jag sa ju de. hahahahaha.


Livsfarlig kanske den inte är, men hal som en ål.


Det är tillräckligt mycket för på vissa ställen där hunden ska pinka så når snön ända till magen o de är inte så bra .. Han är ju liten den lille =)


 



De är minsann inga gröna blad längre.


 



 



Jaa titta vad jag hittade i hans korg. Jag va så snäll o bäddade med mitt överkast till honom o vad gör han ?


Skiter !!!


Ja de va vad jag trodde. Men de va bara godis som han hade fått av Rhode o Iza.. En tidig julklapp..

2 kommentarer:

  1. ICA förut idag, ischianna! Bilden, ja! Den omväxlande snöar och regnar. I själva mailet gör den inte det eller i bloggen men om du klickar på bilagan så får du effekten. Kolla! Kramkram Gäddan

    SvaraRadera
  2. Ehhh jag ser inte att den snöar bilden ? Regnar gör den. Men i mailet är den animerad. Den ska gå lägga in här utan några problem för den är inte över 500 pixlar. Eller så förstår jag inte, du får ursäkta att jag är trög =) Förklara en gång till, men gör de som om jag vore 3 år hahaha... Kram kram

    SvaraRadera