Bloggintresserade

torsdag 18 december 2008

PEEKAABOO

 


Brrrr, de är kallt. Det blåser fortfarande kallt ute så vi va bara ute en liten stund.


Nu ska jag äta lite sen blir de nog sängen igen. Jag är skakig i kroppen, lite yr, sen känns som om jag ska börja må illa. Ja de känns kneptigt.


Det blir säkert inget av det här heller, det är nog bara fibromyalgin som kör sitt race igen. Att den kan bete sig precis hur som helst. Ja som vissa här inne =)


Stackars Åsa, hoppas att du inte har fått migrän, hmm de skulle jag ju kollat innan jag började skriva. Jag tror att jag lämnade huvet ute  =)


Ja då va de dags för lite mat.


Smaklig måltid.... Oh tackar tackar  =)


Puss I Pannan


 


 


Glöm inte bort den nya Fammoo (farmor) Lagen   =)


 



 


O ett litet ljus oxo för alla.


 


3 kommentarer:

  1. tyvärr så vill jag nog ha min lille kille hemma så ofta de bara gåår. Men jag lovar att du får låna han ibland ;) kram!

    SvaraRadera
  2. det är så många som är förkylda, så det räcker. Så du dras med fibromyalgin, jobbigt. Den har min förra mans systerdotter, jag vet hur besvärligt det kan vara, med värk bl.a. Kram och krya på dig.

    SvaraRadera
  3. Tack för dina rader hos mig. Gäddan med bihang... (fniss... gäddfan... fattar du?)

    SvaraRadera