Bloggintresserade

tisdag 23 december 2008

SKA BERÄTTA NÅT JÄTTEMYSIGT O GULLIGT

 


Jaha jag "barde" ihjäl mig nu oxo, för inte orkade jag gå 2 ggr.


Har precis satt på skinkan, jaja ni vet vad jag menar =)


Nu ska den koka till ca halv 11 .... Tjohej sen ska den kallna lite, sen grillas.


O nu ska jag slå in lite klappar. Det är inte på långa väga lika många som det brukar vara, men dom är betydligt dyrare.. O de är så man får skämmas tycker jag.


Tänk alla dom pengarna vi sliter o slänger med för att tomten ska komma när de finns dom som inte ens har tak över huvet. Det finns dom som sitter själva en sån här helg.


Ja, jag hade gärna gjort de, för jag tycker att de är överdrivet med allt "fläskande" med paket o mat.


Har jag bara en frisk familj o vänner , en skinka, lite senap o bröd sen kan de bli min jul...


Nä nu ska de slås på paketerna lite. Nä inte på utan in.


Ahhh jag hinner ju inget.


Jo gissa vad jag hittade innan ?


MINA KLÄDER SOM JAG SKA HA PÅ MIG I MORGON. Jag hade missat att tvätta dom. Hur ända in i glödheta kunde jag missat dom ?


Jo, jag hade snott in dom i fel par brallor så jag såg dom inte. Som tur va så fanns det tid att tvätta dom nu.


Jag blir trött på mig själv.


Ha en mysig kväll. Jo jag ska berätta nåt jättemysigt o gulligt sen.


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. i hög grad jättemysigt och gulligt. Du tänker som jag gör. Varför ge saker till de som har, i överflöd. Vi ger inte varandra några julklappar. Mysingen ger pengar till sina barnbarn,, barn tycker jag, ska få julklappar, jag sänder ett paket till en sjuk väninna. Så har vi några här på julaftonen som inte själva har någon att vara hos. Bara enkelt, men hoppas det blir ljust och trevligt. Kram och en riktigt GOD JUL.

    SvaraRadera