Bloggintresserade

fredag 5 december 2008

HITLER EN VÄNLIG MAN ?

 


Ännu en dag har gått. Dags att stänga "butiken" för natten.


I kväll har jag ätit mycket god mat. Tyvärr så "slaktade" jag maten innan jag kom att tänka på att jag kunde ta kort. Men jag kan tala om att den va supergod.


Först va de en toast - sen kassler tjosan med massa gottis i, ris o sallad. O en rulltårts bakelse. Yummi..


Mamma har haft sina jobbar kompisar där, dom har firat henne.


Imorgon ska jag till..........Ja någon som kan gissa de ?


Är nog inte så svårt att gissa.


Har skickat bakgrunderna till vilda nu som jag har gjort, så jag får se om dom vill ha dom. Det blidde bara 34 st. Men dom har sen innan, det tog lite längre tid att göra dom för jag gjorde alla animerade på lite olika sätt.


Jahopp...


Hoppla, läste ju i rullisten i senaste nyheterna att Hitler va en vänlig man ?


Ok !


Vad vet jag, jag träffade honom aldrig. Tror inte jag skulle våga de heller. Han såg lite ryslig ut  =/  haha..


Näää skulle inte tro de !


*gäääääsp* Nä nu är det sängen. Måste vakna pigg o alert. Hur de nu ska gå till =)


O som vanligt ska Rhode ha Teddy. Det är så skönt att ha henne för jag känner att jag litar på henne lika mycket som jag litar till mig själv. Så dom som verkligen kan "ta" Teddy är guld värda.


Rhode, du får skicka räkningen sen =)


 


Natti natti o dröm sött.


 


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar