Bloggintresserade

tisdag 16 december 2008

Jag vill bara skrika rakt ut, slå på något

 


Sitter o dricker kaffe o smaskar på några pepparkakor. De är så gott o doppa dom i kaffet =)


Slaskigt jo jag vet. Men ingen ser mig nu =)


Alltså jag fattar inte att jag inte märkte av jordbävningen ?


Jag va ju för bövlingen vaken. O här vaknade dom av att det skakade, det är helt otroligt.


Hur kunde jag missa de ?


Det kanske beror på att jag inte funkar som jag ska nu, ja de har jag inte gjort sen i våras tycker jag. Det är mycket nu. För mycket med allt.


Vänner som är sjuka, vänner som går bort.


Sen försöker jag jobba med mig själv. Jag orkar inte känna mig som nåt katten har släpat in längre. Vill inte känna mig stampad på nåt mer. Förstår inte varför de ska vara så svårt att bli av med det ? Jag vill må bra o gå vidare.


Förr hade jag aldrig tillåtit mig att må som jag gör, eller få så mycket skit som jag har fått, då va det hur lätt som helst att göra sig av med svinförhållandena.


Varför funkar det inte så nu ?  Tillåter jag att det ska fortsätta eller vad är det som händer ?


Jag vill bara skrika rakt ut, slå på något så jag får ur mig ilskan o all besvikelse.


Jag vill inte ha ont inombords längre, det räcker med den värken som finns.


 


Vad är det som händer i världen egentligen ? Är folk inte vettiga nånstans ?


Nää de visste jag väl men ändå.


Vem vill sitta o käka bröd som liknar ett avhugget huvud ? Inte jag i alla fall. Det är ju sjukt. Man måste ju vara sjuk för att överhuvudtaget komma på en sån här idé.


 



 


Hoppsan sa , nu ringer Nina så nu ska jag prata med henne. Ha en bra dag.


Puss I Pannan


 


 

2 kommentarer:

  1. Vem gör sådana läskiga bröd? Kul föresten att se din blogg, det tar ett tag innan jag vaknar. Ps tillåt dig vara ledsen, arg eller vad du nu är, för det är det det du känner, men man får akta sig för att fasta i känslan. Kram/Kaisa.

    SvaraRadera
  2. Inte är livet lätt alla gånger... Så du märkte inte skalvet, och bor mitt i det? Det säjs ju att vi fått sydligare väder, har vi fått hit skalven åckså måntro? till Sverige... Fruktansvärt otäck bild, är det bröd? såg ju riktigt riktig ut... Kram Kram på dej, och fortsätt sörpla pepparkaks kafferöra! fniss...

    SvaraRadera