Bloggintresserade

tisdag 30 december 2008

ORO-BANAN-PENGAR-POSITIV-NÄ

 


Kan inte sova, men jag ska egentligen inte klaga för jag sov ju några dagar där över julen.


Haaa men vad hjälper de mig nu när jag är trött ? Inget !


Jag vill inte ha denna oron i kroppen.


Tänka på de, o tänka på de, o jag får absolut inte glömma de för de går inte att ha det på det här sättet för då blir de galet.


Pengar pengar pengar. Jag HATAR pengar.


Snart nytt år med nya bekymmer. Jag kan inte ens se framåt på ett positivt sätt, det har jag alltid kunnat innan.


Men inte nu.


Jaja, de är väl bara att inse att man inte klarar av hur mycket som helst.


Jag måste kunna ladda om mina egna batterier på något sätt.


Vad ska jag göra för att bli kvitt allt ?


Jag pratade med sonen tidigare i kväll, ja de blir ju igår kväll. Dom hade varit hos hans pappa o fixat med lite till pappans bröllop.


Det är bara att lyckönska. H i p p   h u r r a .


Banan , banan, banan, ja jag tror att jag ska ta mig en banan så kanske jag kan sova lite sen.


Ja visst ja, det hade ju regnat pengar i Jönköping, typiskt att man va här hemma. Tänk om man hade varit inne i stan ... Fått ihop ett par tusingar, vad skoj man hade kunnat ha.........


NÄ, inte jag. Dom pengarna va ju inte mina utan några skolbarns insamlade klasspengar. Jag hoppas att dom har fått tillbaka ALLT.


I´ll end this with a toppen day, and ta it försiktigt its halt outside.


Kiss in pannan


 


 

4 kommentarer:

  1. Det finns en lösning på ALLT! Banan är oxå en frukt.
    Skit i skalet och full fokus på vad som är inuti. Då hittar du det jomfruliga, orörd av människan och formbart efter eget mönster och önskemål...

    mvh......Kai Olsen.

    SvaraRadera
  2. Ibland är allt bara svart. Men ingen fara-det blir garanterat lite svartare. Tills plötsligt är det borta o ljuset skiner igen! Bara först ska det bli lite mera mörkare.... I nyårsnatten ska Du blanda pengar, eller läsa dom om o om igen, eller vrida en papperslapp skyddande runt en fin lyckomynt o stoppa i planboken- sååå kommer pengar att räcka o bli över nästa år! Kraaaam!!! (gör det bara exakt klockan 2400!)

    SvaraRadera
  3. nästa år så tar vi en fika på Rosetten ! Kram på dig !

    SvaraRadera
  4. game over.............30 december 2008 kl. 12:10

    å önskar dig ETT GOTT NYTT ÅR.......
    Kramisar Åsa

    SvaraRadera