Bloggintresserade

söndag 21 december 2008

Ok, jag erkänner eller nä, ok de gör jag =)

 


Den här kvällen blev inte alls som jag trodde när jag vaknade i morse...


Den blev mycket bättre. Jag har haft sällskap hela kvällen.


Först va Linus här, han sover hos mormor inatt. Sen kom sonen, svärdotter o mitt goa lilla barnbarn.


Himmel o pannkaka vad han växer för varje gång.


Dom åkte hem för en liten stund sen, o jag trodde väl att klockan va omkring 12, men tji klockan va 2... Så nu är det nanedags för mig.


Ska in till staden o shoppa klappisar.


Marcus har suttit o scannat in bilder på sin pappa. Han ska gifta sig i nyår...


Oj oj oj vad roligt de va att se dom gamla bilderna.. Han hade även ett par på mig. Snacka om att jag va smal.


Att jag måste ju erkänna att Marcus pappa va snygg. Oj ja, han ser inte så illa ut idag heller.


Ja det fanns ju kärlek på den tiden o av de blev det nåt helt underbart.


Ska lägga in lite bilder lite senare. Det blev blandade känslor.


Liam har varit så duktig. Ninas tutte har blivit bättre o den läker bra. Marcus va lite stel i nacken, annars va allt toppen.


Oj , näääää nu måste jag lägga mig.


Sweet Dreams.


Puss I Pannan

1 kommentar: