Bloggintresserade

lördag 13 december 2008

KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN. VANN !!!

 


            


 


Det visste jag. Men ändå fanns det en liten oro att Alice skulle ta hem de.


Jag har ringt till Anita ett par gånger o grinat.. Nu ringde hon o frågade om jag hade grinat klart.


- Näääääää snyft.


Den killen kommer att komma långt.


Det kommer inte att bli så som det har blivit med dom andra som har vunnit , man har knappt hört eller sett röken av dom.


Kevin kommer att knocka alla med sin personlighet, charm o sin underbara , sexiga röst...


Ett stort GRATTIS till vinsten.


Jag satt o höll vänster tummen så hårt så jag fick kramp. Jag va så nervös så jag inte kunde sitta still.  Jag skrek rakt ut när jag hörde hans röst, Teddy blev så rädd så han flög ur soffan =)


Nu ska jag fixa låten på något sätt.


Festa o ha de bäst. Jag önskar dig all lycka o jag önskar att jag kunde få ge dig en sån bamsekram.


*suck* oj här kom de en liten såndär eftergråtsuck ...



 


 


 


           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar