Bloggintresserade

onsdag 24 december 2008

HEMSK JULAFTON

 


Fy fasen vilken hemsk julafton. Här ligger jag med migrän o så vansinnigt ont i nacken.


Jag missar Liams första jul, jag klarar inte att gråta mer för då får jag bara mer ont i skallen.


Men jag är glad för när jag har varit uppe på kisseriet o Teddy har fått pinka av sig i trädgården så kan jag somna om.


Nä nu hoppas jag att ni mår bra o firar jul med era familjer.


Marcus o Nina, hoppas att ni har de mysigt. Pussa Liam från fammoo.


Puss I Pannan


 

4 kommentarer:

  1. Får du skinka över kan du skicka den till oss.

    SvaraRadera
  2. Krya på huvud och nacke, enda trösten är att det går över.. Kraaam.

    SvaraRadera
  3. här kommer lite skinka, tyvärr så blev de inte mycket över. Skickar med lite senap om du vill ha oxo =) Hoppas julen varit bra. kram

    SvaraRadera
  4. Ja den enda trösten är ju att det går över. Men nu har jag fleradagarhållimigränsomärskitjobbig. Jag hatar migrän. Hoppas du oxo har haft en mysig jul. Kram

    SvaraRadera