Bloggintresserade

tisdag 16 december 2008

Dom har ju "lockat" ut stamcellerna


 


Fy 17 vad trött jag blir när jag inte kan sova. Inte en sekund har jag sovit än fast jag är jättetrött.


Jag vill bli av med min oro o alla förbaskade tankar som hela tiden snurrar i skallen på mig.


Jag får väl sitta o lägga harpan en stund för att kunna koppla av.


Har tänkt mycket på min kompis "S" hur det har gått för henne i Linköping ?


Dom har ju "lockat" ut stamcellerna för att kunna placera in nya så att hon ska kunna få leva längre.


Var o varannan människa får cancer nu. Det är fruktansvärt o jag är livrädd för den sjukdomen.


Jag hoppas innerligt att det har funkat så att hon får en chans till livet.


Snart vågar jag inte fråga hur alla mår, jag känner att jag är inte beredd att höra svaret när det ska vara så här.


Ha en bra dag.


 I Pannan


 



 


ANNELI´S EGNA HOME MADE JULKALENDER =)


 


Den här länken ska funka.... Förgrymmade länkar suck.


http://www.dancingsantacard.com/intro.php?user=53093 


 

4 kommentarer:

  1. hur du tänker. Att bära något svårt är inte lätt, man ska veta hur man ska bete sig, inte lätt.

    SvaraRadera
  2. Efter-regn kommer sol16 december 2008 kl. 10:13

    Nu är inte tanken : Tänk om det drabbar mig, utan NÄR ska det drabba mig. det tar energi och lägger en filt över glädjen att vara frisk(nåja någorlunda) så känner jag, också lite att man iblnad inte orkar vara så tacksam som man borde.. ha en fin dag! VAR hittar du dina bilder??? HUR får du hit en länk över huvud taget?klarakajsa

    SvaraRadera
  3. över vårt liv är inte lätt! Svårt Anneli, men här kommer jättekramar till dig o din vännina!

    SvaraRadera
  4. Ja de är så sorgligt med cancer. Har följt programmet på svt ..Himlen Kan vänta. Det har varit många tankar som förmedlats och en kamp utan dess lika av alla olika individer som drabbats. Dels hur det är för de anhöriga runt. Ett mycket bra program..Kramen/Bless

    SvaraRadera