Bloggintresserade

tisdag 2 december 2008

På tal om ärtsoppa =)

 


Sitter här o väntar på att Marcus ska ringa. Han har fått en akut tid. Han skulle vara där klockan 18. Så jag hoppas att han ringer snart.


Usch jag blir så orolig. Nina berättade innan att han hade haft tungt att andas igår när han kom hem från jobbet. O även i dag. Skit ungen de sa han inte till mig. Jag vill ju veta sånt.


Det kan väl ändå inte vara nåt med hans pancreatit ? Nä är inte de lite väl långsökt ?


Luften går ur mig snart.


Jag pratade i alla fall med Nina innan o hon mådde mycket bättre tack o lov. Det är jätteskönt att höra. För det har varit tufft för henne/dom.


Dom har haft en tuff start.. Får hoppas att det lugnar ner sig nu så dom bara kan njuta.


Slask o blask är de ute  =)  På tal om ärtsoppa =)


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. Dom är man rädd om!! och vill självklart allt väl med!! och lite hönsig får man va! hi hi.. Här vräker snön ner!!! "vi har fått tjock soppa!!" och det har kommit hur mycket som helst nu!! bara att gilla läget... Kram på dej!!

    SvaraRadera