Bloggintresserade

måndag 22 december 2008

Jag sprang fortare än kvickt.

 


God morgon, ingen rolig natt kan jag säga. Som synes så gjorde jag lite kort o la ut här.


De är bara att ta om någon vill.


Det blåste inatt så de lät som de åskade. Det blåser fortfarande men inte lika mycket.


Jag orkade inte titta igenom det jag handlade igår, allt stod mig upp över öronen. Men det ligger utlagt på köksbordet. Jag kan ju inte ta kort o lägga ut här för då ser dom vad Liam ska få  =)


SENASTE NYHETERNA ; Prostituerade lämnar Norge, jaha då kommer dom väl hit då  =(


Sen är det risk för halka oxo, så ni som ska ut på vägarna kör försiktigt, även om ni vet att ni kör försiktigt så finns de andra dårar.


 


Hmm jag har drömt nåt konstigt dom timmarna jag har sovit. De va nåt om en Jönköpings fest. Många fulla. En gammal kompis till mig blev jättefull så hon försvann. Jag letade efter henne när de kommer en kille o säger att hon finns på hans rum. Dum som jag va gick jag med, MEN jag fattade till slut innan jag kom in i rummet vad han ville så jag sprang fortare än kvickt.


Sen va de nåt med ett duschmunstycke som vakterna gick runt med o sprutade på folket som inte va nyktra.


Jag kommer inte ihåg mer, men är det så konstigt att man inte sover gott när man har såna här sjuka drömmar ?


 


Oh nej, jag kom precis ihåg igen att jag har tvättstugan idag. Ja jag måste ju så jag tar nog bara de som är viktigast nu, det går att sätta upp en tid igen snart. Tvätta sängkläder o nåt som jag kan ha på mig när jag ska till sonen o hans familj  =)


Yeeehaaaa jag ska få fira jul med mitt barnbarn - wunderbar !


Nä nu orkar jag inte skriva mer för nu har jag ätit lite, tagit 4 liter meducin så nu lägger jag mig en stund o znarkar.


Ha en toppendag.


Puss I Pannan


 


ANNELI´S EGNA HOME MADE JULKALENDER =)


 


Kolla in min lilla tomte  =)


LIAM SOM TOMTE


 


Glömde ju att lägga in dessa två som ni oxo kan ta av.


 



 


4 kommentarer:

  1. Jag har skickat lite Miakattbilder så får du se! Ha det bra. Kram Gäddan

    SvaraRadera
  2. jag såg de,,,, ska ut med Teddy, sen fixar jag nåt =) kram kram

    SvaraRadera
  3. näsan och önskar dej en GOD JUL!
    Från mamsi ;) Kraaam

    SvaraRadera
  4. Vaaa är det där du håller till. O jag som har undrat vart du är.... Alla byter nick o blogg så jag hänger inte me längre. Fattar noll - nada. God Jul önskar jag dig oxo ju,,, lilla mamsi. Så rymmer du inte mer hör du de ?!. Kram kram

    SvaraRadera