Bloggintresserade

fredag 12 december 2008

nää de tar jag sen

 


Snart börjar Idol. Det måste jag se. Jag vill så gärna att Kevin ska vinna. Han är underbar.


Sen ska ju IL DIVO vara med, det vill jag inte missa. Dom kommer till globen dan efter min födelsedag. 16;e mars, det hade varit roligt att kolla dom igen. Men jag va ju där förra sommaren. Så jag känner ingen sån panik som jag gjorde då att jag ville gå o se dom. Det har väl lugnat ner sig lite, så jag är inte lika galen nu.


Nä nu ska jag bänka mig framför tv;n. Nina är lite piggare idag som tur är.


Liam hade varit ganska lessen inatt. Marcus trodde att han kunde haft lite ont i magen. Men dom somnade till slut.


Jag låg o tänkte på honom vid fyra tiden. Det va så tomt här o jag saknade honom. De är helt otroligt.


På tal om otroligt så,,,,,,,,,,,,nää de tar jag sen.


Påminn mig .......


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar