Bloggintresserade

onsdag 3 december 2008

JAG GILLAR BÖGEN

 


Satt innan o kollade runt i min blogg. Då såg jag att de va kommentarer som jag INTE har sett innan.


Jag blir galen. Det skulle finnas så att man får ett meddelande att man har fått kommentar samt var..


Jag har redan skickat in ett mail om det till expressen, men inte fått nåt svar. Så dom bryr sig inte.


Tycker bara att de är så pinsamt att man inte svarar tillbaka. Men jag måste kolla igenom ordentligt. De va bara en snabbis nu.


Nu har jag kollat på Bonden. Jag gillar bögen. Får man säga så utan att de betyder något fult o hemskt ? Jag kommer aldrig ihåg vad han heter.


Jag tycker att han skickade hem fel kille. Ville är alldeles för gåpåig för min smak..


Nä nu ska jag fixa för sängen. Ska försöka slappna av så värken blir bättre.


*gäääääääääääääääääääsp* Oj ursäkta mig =)


Ja nu fick jag känslan att jag har glömt nåt igen... Vad 17 är det jag har glömt ?


Nä jag vet inte.


Dröm sött o blogga lugnt  =)


 


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar