Bloggintresserade

fredag 12 december 2008

2 ggr har jag känt så. IL DIVO o nu KEVIN

 


LÅTEN - Skrevs helt klart till Kevin. Jag snyftade innan, nu grät jag så jag fick knappt någon luft.


Det kan bara inte sluta på nåt annat sätt än att Kevin ska vinna.


Bara en gång tidigare har jag känt så mycket när någon har sjungit. En gång tidigare har jag suttit o gråtit till deras underbara röster. Dom är helt förtrollande.


Det va när jag hörde IL DIVO , jag känner fortfarande mycket starkt för IL DIVO.


O nu för Kevin känner jag desamma. Han har en otrolig sångröst, en utstrålning. Han trollbinder hela publiken, även oss hemma i sofforna. Han äger scenen. Han har DET.


Jag har varit på en konsert med IL DIVO. Jag skulle gärna vilja se o höra KEVIN.


Har redan ringt o röstat på vem ?


Jo - KEVIN såklart...


Lycka Till !!!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar