Bloggintresserade

onsdag 17 december 2008

ATT VARA FRI !

Fri från mångt o mycket, ja det skulle jag vilja vara. Absolut inte från allt heller. Nä då - bara sånt som gör så fruktansvärt ont nu.


Den här låten älskar jag. Han har gjort en annan som är så mäktig, men jag kommer inte ihåg vad den heter nu.


Oj vad tiden rann i väg nu då. Lika bra att lägga sig o försöka sova lite.


Jo !!!


Jag köpte clementiner innan o jag va så sugen men när jag smakade så smakade de inte mycker mer än vatten, njae ok lite mer då..


Men varför är det alltid som så här - När du skalar en apelsin/clementin så fjutt sprutar de till i ansiktet ?


Eller när du tuggar till på en klyfta så fjuuuuutttt blir de världens stråle rakt ner i halsen o det sätter sig så man knappt får nån luft ?


Så gott som varenda gång händer detta mig =)


Hahaha detta hände faktiskt mig innan i dag o jag satte i halsen så värsta rapen kom o jag lovar att de lät som en fullvuxen karl. Teddy blev så rädd så han morrade till hahaha...


Jaja ok, det händer lite roliga saker här oxo.


Har inte hört från min vän "S" än. Om jag kommer ihåg rätt så skulle hon kommit hem förra veckan så jag väntar i några dagar innan jag ringer igen.


Marcus (sonen) ringde från jobbet innan o pratade, han va så gullig mot sin mamma. Jag bara älskar honom så mycket.. Jag älskar honom från månen o tillbaka.


Sen påminde jag honom om att mitt lilla hjärta saknar sin Fammoo så han måste få komma hit snart igen...


Nu är det John Blund stund. Dröm Sött


Puss I Pannan


 


" target="_blank">,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar