Bloggintresserade

söndag 7 december 2008

MARDRÖMS DAG

 


I går kväll satt jag o spelade Harpan. Jag kunde inte koncentrera mig på något efter Nina o Liam hade åkt hem.  Tack o lov att han den, lille going finns i mitt liv.


Jag hade svårt att koppla av o sova. Snurrade runt i lgh o i sängen , ja jag vet inte vad jag skulle göra ?


När jag väl somnade hade jag mardrömmar o vaknade kallsvettig. Idag är de en mardrömsdag, jag känner mig som en fiolsträng, mår pyton. Musklerna, ja hela kroppen är på helspänn.


Det känns nästan som jag har åkt på en smäll. Fast jag inte har de.


Det är nog ganska bra ändå att jag går till den här psykologen så jag får ur mig all skit. Nu klarar jag inte mer.


Jag har aldrig nånsin varit med om nåt liknade. Det är hemskt.


Önskar er en trevlig andra advent 


 


2 kommentarer:

  1. värmande kramar för din värkande kropp. Är det tungt? Önskar dig en fin 2 Advent. Gäddan

    SvaraRadera
  2. Kramar om dej
    Önskar ja kunde ta lite åt dej
    men inte allt...har ju så det räcker åt mej med
    Men jag vill gärna avlasta dej lite..
    Värmande maserande kram
    Pöss i örat

    SvaraRadera