Bloggintresserade

måndag 8 december 2008

RÄTT SKA VA RÄTT !

Ja då va de dags för Nina igen att åka in akut. Hon har så ont i sitt bröst. Hon har ätit antibiotika i en vecka nu o det har inte hjälpt. Så vi får se vad dom säger. Usch jag tycker så synd om henne. Hoppas att de blir bra snart.


Marcus kom o lämnade Liam här, så han ligger i sin vagn o sover gott. Han skrattar o drömmer. Han ska stanna här tills Marcus har slutat jobba inatt vid ett tiden så Nina får vara ensam o sova sen.


Jag tar honom mer än gärna.. O de vet dom. Jag väntar bara på att han ska vakna ju. Nää jag ska inte väcka honom. Han börjar röra på sig lite.


Dessa bilder tog jag när vi va hos dom i fredags, näää va jag ljuger... I lördags när han o Nina va här.


Rätt ska va rätt  =)


 



Liten är go



En liten "dreggel" droppe på hakan. De kommer snart bissingar.


 



 


 



 


 



Han är så nyfiken o vill titta överallt.

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att du är förälskad i denne kille! Kram G

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar liten pösmunk!! så söt... förstår att du är kär... Kram Kram

    SvaraRadera